A A A K K K
для людей із порушенням зору
Білогірська селищна рада - територіальна громада
Хмельницька область

Оплата послуг патронатного вихователя та виплати соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя

Дата: 16.03.2021 16:03
Кількість переглядів: 476

Фото без опису                                                                                                             

                                                                                                   Додаток до рішення

                                                                 «Про затвердження переліку

                                                                                        адміністративних послуг, які надаються

                                                                       через надання адміністративних

                                                                             послуг Білогірської селищної ради

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНИВНОЇ ПОСЛУГИ

Оплата послуг патронатного вихователя та виплати соціальної допомоги на утримання дитини в сімї патронатного вихователя


 (назва адміністративної послуги)

Центр надання адміністративних послуг

Білогірської селищної ради


(найменування структурного підрозділу територіального органу Міністерства юстиції України, що забезпечує реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби України, - суб’єкта надання адміністративної послуги)

1.

Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги)

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Білогірської селищної ради

Адреса: вул. Шевченка, 44, смт. Білогіря, Хмельницька область, 30200

Тел.:(241-)2-12-55

Веб-сайт:

Електроннна пошта: bsr_bil@ukr/net

Режим роботи:

Понеділок, середа, четвер, п’ятниця з 08.00 по 17.00

Вівторок з 08.00 по 20.00.

Субота з 08.00 по 12.00

Без перерви на обід.

Неділя – вихідний день.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

2.

Законодавство України

Постанова Кабінету Міністрів України від 16.03.2017 № 148 «Про затвердження Порядку оплати послуг патронатного вихователя та виплати соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя», редакція від 26.12.2019 р. Сімейному кодексі України, Законах України “Про охорону дитинства”“Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування”“Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей”“Про соціальні послуги”“Про соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю”.

Умови отримання адміністративної послуги

3.

Підстава для отримання

Підставою   для   виплати   соціальної допомоги заява та всі подані
документи.

4.

Перелік необхідних документів

І. Необхідні документи: 1.Заява. 2.Документ, що засвідчує особу уповноваженого представника сім’ї. 3.Копія договору про надання послуг з патронату над дитиною. 4.Копія договору про патронат над дитиною або наказ служби у справах дітей у разі невідкладного влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя. 5.Рішення районної, районної у мм. Київі та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя. 6.Копія акта про факт передачі дитини. 7.Копія свідоцтва про народження дитини (у разі наявності). 8.Довідка з місця навчання про розмір стипендії влаштованої в сім’ю патронатного вихователя дитини. 9.Копія виписки з акта огляду медико-соціальної експертної комісії або медичного висновку лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу про дитину з інвалідністю, виданої в установленому порядку МОЗ. При собі мати: оригінали документів, реєстраційний номер облікової картки платника податків, реквізити особового соціального рахунку банківської установи.

5.

Спосіб подання документів

Заяви з необхідними документами для призначення соціальної допомоги та грошового забезпечення також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади (далі - посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг

6.

Платність (безоплатність) надання.

Адміністративна послуга надається безоплатно

7.

Строк надання

Грошове забезпечення виплачується патронатному вихователю протягом семи календарних днів після вибуття дитини із сім’ї за надання батькам/законному представнику дитини

8.

 Перелік підстав для  відмови у наданні

Підставою для припинення виплати соціальної допомоги у разі досягнення дитиною повноліття або її смерті є письмове повідомлення служби у справах дітей.

9.

Результат надання адміністративної послуги

Допомога виплачується особі не пізніше одного місяця з дня її звернення.

10.

Способи отримання відповіді (результату)

Соціальна допомога та грошове забезпечення виплачуються через банківську установу або державне підприємство поштового зв’язку за місцем проживання патронатного вихователя.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь