Білогірська селищна рада - територіальна громада
Хмельницька область

Виплата одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю

Дата: 16.03.2021 16:05
Кількість переглядів: 569

Фото без опису

                                                      Додаток до рішення

                                                                 «Про затвердження переліку

                                                                                        адміністративних послуг, які надаються

                                                                       через надання адміністративних

                                                                             послуг Білогірської селищної ради

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНИВНОЇ ПОСЛУГИ

Виплата одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю


 (назва адміністративної послуги)

Центр надання адміністративних послуг

Білогірської селищної ради

(найменування структурного підрозділу територіального органу Міністерства юстиції України, що забезпечує реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби України, - суб’єкта надання адміністративної послуги)

1.

Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги)

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Білогірської селищної ради

Адреса: вул. Шевченка, 44, смт. Білогіря, Хмельницька область, 30200

Тел.:(241-)2-12-55

Веб-сайт:

Електроннна пошта: bsr_bil@ukr/net

Режим роботи:

Понеділок, середа, четвер, п’ятниця з 08.00 по 17.00

Вівторок з 08.00 по 20.00.

Субота з 08.00 по 12.00

Без перерви на обід.

Неділя – вихідний день.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

2.

Законодавство України

Постанова КМУ від 12.04.2017р. № 256 «Деякі питання використання коштів державного бюджету для виконання заходів із соціального захисту дітей, сімей, жінок та інших найбільш вразливих категорій населення», «Порядок виплати одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю»

Умови отримання адміністративної послуги

3.

Підстава для отримання

Одноразова грошова допомога надається у разі тривалої хвороби, смерті близьких родичів, стихійного лиха та інших особливих обставин особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам, які отримують пенсію або державну соціальну допомогу.

4.

Перелік необхідних документів

1. заява(від непрацюючої малозабезпеченої особи, особи з інвалідністю, законного представника особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю; 2. довідка про склад сім’ї; 3.копія паспорта та / або свідоцтва про народження дитини з інвалідністю( у разі потреби – копії паспорта та копії реєстраційного номера облікової картки платника податків законного представника) (з пред’явленням оригіналу); 4.копія пенсійного посвідчення, або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги(з пред’явленням оригіналу); 5. копія реєстраційного номера облікової картки платника податків 6.копія висновку медико-соціальної експертної комісії,лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу(для дітей з інвалідністю) про встановлення інвалідності

5.

Спосіб подання документів

Непрацюючим малозабезпеченим особам допомога надається на підставі особистої заяви; Особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю-на підставі особистої заяви, або заяви одного з батьків, опікуна чи піклувальника(законного представника)шляхом звернення уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади (далі - посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному районному органу соціального захисту населення.

6.

Платність (безоплатність) надання.

Адміністративна послуга надається безоплатно

7.

Строк надання

Послуга надається в порядку черговості надходження заяв, при отриманні коштів з державного бюджету згідно кошторисних призначень на поточний рік

8.

 Перелік підстав для  відмови у наданні

1. Відсутність необхідного переліку документів для надання послуги. 2. Якщо розмір виплат у місяці, що передує місяцю звернення перевищує два прожиткові мінімуми для осіб, які втратили працездатність

9.

Результат надання адміністративної послуги

Надання одноразової матеріальної допомоги з коштів державного бюджету

10.

Способи отримання відповіді (результату)

Шляхом звернення непрацюючої малозабезпеченої особи, особи з інвалідністю, законного представника особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь