1.
|
Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги)
|
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Білогірської селищної ради
Адреса: вул.Шевсенка, 44, смт.Білогір’я, Хмельницька область, 30200
Тел.: (241) 2-12-55
Веб-сайт:
Електронна пошта: bsr_bil@ukr.net
Режим роботи:
Понеділок, середа, четвер, п’ятниця з 08.00 по 17.00.
Вівторок з 08.00 по 20.00.
Субота з 8.00 по 12.00.
Без перерви на обід.
Неділя – вихідний день.
|
2.
|
Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них
|
- Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації.
- Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу – у разі припинення юридичної особи в результаті поділу.
- Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі припинення юридичної особи в результаті перетворення, злиття або приєднання.
- Довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, – у разі припинення юридичної особи в результаті поділу, злиття або приєднання.
- У разі подання документів представником (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР)), додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
- Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.
|
3.
|
Оплата
|
Безоплатно
|
4.
|
Результат надання послуги
|
Внесення відповідного запису до ЄДР.
|
5.
|
Строк надання послуги
|
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.
Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.
Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх подання
|
6.
|
Спосіб отримання відповіді (результату)
|
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу, за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.
|
7.
|
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації
|
- Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі –Закон), не в повному обсязі.
- Невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону.
- Невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в ЄДР.
- Невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в ЄДР.
- Подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.
|
8.
|
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації
|
- Документи подано особою, яка не має на це повноважень.
- У ЄДР містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії.
- Не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку.
- Документи суперечать вимогам Конституції та законів України.
- Документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані:
- раніше строку, встановленого Законом;
- у ЄДР відсутній запис про державну реєстрацію юридичної особи, утвореної шляхом реорганізації в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення;
- щодо акціонерного товариства, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованої реєстрації випуску акцій;
- щодо юридичної особи – емітента цінних паперів, стосовно якої надійшли відомості про наявність нескасованих випусків цінних паперів;
- щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або про наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та відсутній узгоджений план реорганізації юридичної особи;
- щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування;
- щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про відкрите виконавче провадження;
- щодо юридичної особи, стосовно якої відкрито провадження у справі про банкрутство.
|
9.
|
Акти законодавства щодо надання послуги
|
- Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (ст.17, 26, 36);
- Наказ Міністерства юстиції України від 06.01.2016
№ 15/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
- Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»;
- Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016
№ 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних
осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи».
|