Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Додаток до рішення
«Про затвердження переліку
адміністративних послуг, які надаються
через центр надання адміністративних
послуг Білогірської селищної ради»
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
1. |
Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги) |
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Білогірської селищної ради Адреса: вул.Шевсенка, 44, смт.Білогір’я, Хмельницька область, 30200 Тел.: (241) 2-12-55 Веб-сайт: Електронна пошта: bsr_bil@ukr.net Режим роботи: Понеділок, середа, четвер, п’ятниця з 08.00 по 17.00. Вівторок з 08.00 по 20.00. Субота з 8.00 по 12.00. Без перерви на обід. Неділя – вихідний день. |
2. |
Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них |
|
3. |
Оплата |
За проведення державної реєстрації змін до відомостей про прізвище, ім'я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця сплачується адміністративний збір у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб
|
4. |
Результат надання послуги |
Внесення відповідного запису до ЄДР. Виписка з ЄДР в електронній формі – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці. |
5. |
Строк надання послуги |
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів. Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації. Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх подання |
6. |
Спосоіб отримання відповіді (результату) |
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з ЄДР) оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу, за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch За бажанням заявника з ЄДР надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі. У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення |
7. |
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації |
|
8. |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1. Документи подано особою, яка не має на це повноважень; 2. У ЄДР містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії; 3. Не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку. |
9. |
Акти законодавства щодо надання послуги |
1. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (ст.18, 26, 36); 2. Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 3. Наказ Міністерства юстиції України від 06.01.2016 4. Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»; 5. Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 |