A A A K K K
для людей із порушенням зору
Білогірська селищна рада - територіальна громада
Хмельницька область

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

Дата: 18.03.2021 16:40
Кількість переглядів: 496

Фото без опису

Додаток до рішення

 «Про затвердження переліку

адміністративних послуг, які надаються

через центр надання адміністративних

послуг Білогірської селищної ради»

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

 

1.

Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги)

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Білогірської селищної ради

Адреса: вул.Шевсенка, 44, смт.Білогір’я, Хмельницька область, 30200

Тел.: (241) 2-12-55

Веб-сайт:

Електронна пошта: bsr_bil@ukr.net

Режим роботи:

Понеділок, середа, четвер, п’ятниця з 08.00 по 17.00.

Вівторок з 08.00 по 20.00.

Субота з 8.00 по 12.00.

Без перерви на обід.

Неділя – вихідний день.

2.

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них

  1. Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР).
  2. Документ про сплату адміністративногозбору – у випадку державної реєстрації змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця.
  3. Копія довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки – у разі внесення змін, пов'язаних із зміною реєстраційного номера облікової картки платника податків.
  4. Копія першої сторінки паспорта та сторінки з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта – у разі внесення змін, пов'язаних із зміною серії та номера паспорта, – для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта.
  5. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.
  6. У разі подання документів представником (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в ЄДР), додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

3.

Оплата

За проведення державної реєстрації змін до відомостей про прізвище, ім'я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця сплачується адміністративний збір у розмірі 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб

 

4.

Результат надання послуги

Внесення відповідного запису до ЄДР.

Виписка з ЄДР в електронній формі – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці.

5.

Строк надання послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх подання

6.

Спосоіб отримання відповіді (результату)

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з ЄДР)  оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу, за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch

За бажанням заявника з ЄДР  надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора  – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації (крім документа про сплату адміністративного збору), повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення

7.

Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації

  1. Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон), не в повному обсязі;
  2. Невідповідність документів вимогам, установленим
    статтею 15 Закону;
  3. Невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в ЄДР;
  4. Невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в ЄДР;
  5. Невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону;
  6. Несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі;

8.

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1. Документи подано особою, яка не має на це повноважень;

2. У ЄДР містяться відомості про судове рішення щодо заборони у проведенні реєстраційної дії;

3. Не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку.

9.

Акти законодавства щодо надання послуги

1. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (ст.18, 26, 36);

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.2015
№ 1133 «Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у скорочені строки»;

3. Наказ Міністерства юстиції України від 06.01.2016
№ 15/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

4. Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»;

5. Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016
№ 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних
осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь