A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Білогірська селищна рада - територіальна громада
Хмельницька область

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

Дата: 18.03.2021 16:46
Кількість переглядів: 95

Додаток до рішення

 «Про затвердження переліку

адміністративних послуг, які надаються

через центр надання адміністративних

послуг Білогірської селищної ради»

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
(назва адміністративної послуги)

 

Державний реєстратор права власності на нерухоме майно в Центрі надання адміністративних послуг

                                           Білогірської селищної ради

_________________________________________________________________

(найменування структурного підрозділу територіального органу Міністерства юстиції України, що забезпечує реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби України, – суб'єкта надання адміністративної послуги)

 

 

1.

Інформація про ЦНАП   (місце подання документів та отримання результату послуги)

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Білогірської селищної ради

Адреса: вул.Шевсенка, 44, смт.Білогір’я, Хмельницька область, 30200

Тел.: (241) 2-12-55

Веб-сайт:

Електронна пошта: bsr_bil@ukr.net

Режим роботи:

Понеділок, середа, четвер, п’ятниця з 08.00 по 17.00.

Вівторок з 08.00 по 20.00.

Субота з 8.00 по 12.00.

Без перерви на обід.

Неділя – вихідний день.

2.

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них

  1. Заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (формується за допомогою програмних засобів ведення  Державного реєстру прав працівником центру надання адміністративних послуг).
  2. Документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється).
  3. Копія картки платника податків заявника (крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України).
  4. Документ, що підтверджує внесення плати за надання адміністративної послуги (квитанція, платіжка тощо) або документ, що підтверджує звільнення від сплати адміністративного збору. 
  5. Документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на нерухоме майно, зокрема один з наступних документів (договір, державний акт на право власності, рішення суду, свідоцтво на право власності, декларація про готовність об’єкта до експлуатації тощо).

 

  1. У разі подання заяви уповноваженою особою така особа, крім документа, що посвідчує її особу пред’являє оригінал та подає копію документа, що підтверджує її повноваження.

 

  1. У разі подання заяви уповноваженою особою, яка діє від імені фізичної особи, така особа також подає копію документа, що посвідчує особу, яку вона представляє, та копію картки платника податків такої фізичної особи.

 

3.

Оплата

Платно.

Залежить від строків надання послуги (на вибір заявника) та виду об’єкта. Зокрема:

І. Адміністративний збір за державну реєстрацію права власності на нерухому майно:

1.1. 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (190 грн.)– 5 робочих днів.

БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ:

р/р UA668999980000031416530022731

Одержувач – УДКС України

МФО: 899998

ЄДРПОУ: 37625173

Призначення платежу: адміністративний збір за проведення державної реєстрації права власності

Код платежу – 22012600/ 190грн.

 

ІІ. Адміністративний збір за державну реєстрацію права власності у скорочені терміни:

1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб– 2 робочі дні; (1920,00 грн.)

2 прожиткового мінімуму для працездатних осіб– 24 години; (3840,00грн.)

5 прожиткового мінімуму для працездатних осіб– 2 години. (9610,00 грн.)

БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ:

 р/р: UA668999980000031416530022731

ОдержувачУДКС України

МФО: 899998

ЄДРПОУ: 37625173

Призначення платежу: скорочені строки проведення державної реєстрації права власності, код платежу 22012600

 

Примітка: Перелік осіб, що звільняються від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав визначені у ч. 8 ст. 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

 

Адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення державної реєстрації прав, та округлюється до найближчих десяти гривень.

4.

Результат надання послуги

Внесення інформації до Державного реєстру прав на нерухоме майно.

Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

5.

Строк надання послуги

Залежно від оплати (див. пункт 3 Інформаційної картки).

При цьому якщо строк надання послуги обраховується годинами, то вихідні та святкові дні не враховуються.

6.

Спосіб отримання відповіді (результату)

Витяг з Державного реєстру прав:

- в електронній формі;

- або в паперовій формі – за бажанням заявника, без використання спеціальних бланків, з проставленням підпису та печатки державного реєстратора.

.

7.

Акти законодавства щодо надання послуги

  1. Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (ст. 19, 27, 34);
  2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 25.12.2015 № 1127;
  3. Наказ Міністерства юстиції України від 21.11.2016  № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано