В ЦНАПі Білогірської селищної ради з'явилася можливість дистанційної передачі копій документів для адміністративних послуг
Адміністративні послуги відтепер стають доступнішими!
Як відомо, для оформлення більшості послуг в Центрі надання адміністративних послуг Білогірської селищної ради необхідно надати копії паспорту та картку платника податків (РНОКПП). Розпочинаючи з 17 лютого 2022 року в жителів Білогірської громади з’явилася можливість передати вищевказані документи дистанційно.
Що для цього потрібно?
1. Наявність додатку Дія на мобільному телефоні (завантажити додаток можна безкоштовно в Google Play)
2. Наявність облікового запису в Дії та приєднаних до нього документів: ID-картки та картки платника податків (РНОКПП).
Для передачі копій вищевказаних документів в ЦНАП достатньо авторизуватися в Дії та провести сканування QR-коду наведеного в фото. Після завершення сканування, потрібно підтвердити відправку документів в ЦНАП в додатку, та надіслати їх вибравши додаток для відправки пошти на вашому смартфоні. Після виконання цих дій електроні копії ваших документів автоматично будуть передані на Email ЦНАПу Білогірської селищної ради.