Як онлайн перевірити стан готовності документів?
Українці, які подали заяву на оформлення ID-картки чи закордонного паспорта, можуть перевірити готовність своїх документів без відвідин підрозділів ДМС, повідомляє Міністерство внутрішніх справ України. Для цього достатньо скористатися онлайн-сервісом «Перевірка стану оформлення документів».
За допомогою сервісу можна перевірити стан оформлення таких документів:
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- ID-картка, посвідка на тимчасове проживання;
- посвідка на постійне проживання;
- дозвіл на імміграцію в Україну;
- продовження строку перебування в Україні.
Щоб перевірити стан оформлення зазначених вище документів в онлайн-сервісі, замовник має виконати такі кроки:
1) вибрати тип документа, стан виготовлення якого потрібно перевірити;
2) вказати, для кого виготовляється паспорт;
3) ввести дані документа, на підставі якого здійснювалось оформлення;
4) ввести серію (за наявності) та номер цього документа;
5) дочекатися інформації стосовно готовності документа.
При введенні серії та номера документа необхідно враховувати таке:
- серія паспорта у формі книжечки вводиться великими українськими літерами, а свідоцтва про народження – як зазначено у самому документі;
- якщо серія свідоцтва про народження починається з 1 або І, у базі може бути один із трьох варіантів написання: цифра 1, українська літера І, латинська літера I залежно від того, яку з них оператор ввів під час оформлення;
- серію та номер документа іноземця або особи без громадянства вводять без розділових знаків: крапки, коми, тире.
Важливо. Готовність документа можна перевірити вже з наступного дня після подання заяви до територіального підрозділу ДМС.
Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України