Білогірська селищна рада - територіальна громада
Хмельницька область

Мобільний застосунок для громадян "Моя податкова". Просто. Зручно. Швидко

Дата: 20.12.2023 16:18
Кількість переглядів: 138

Фото без опису

Безкоштовний мобільний застосунок «Моя податкова» для громадян - це можливість швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви та декларації, сплачувати податки.

Застосунок «Моя податкова» можна завантажити в App Store або Google Play.

Доступ до сервісів застосунку здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням:

  • кваліфікованого електронного підпису будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг;
  • «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Мобільний застосунок «Моя податкова» має такі розділи:

Розділ «МОЇ ДАНІ»:

  • інформація про Адресу реєстрації;
  • інформація про  Об’єкти, які підлягають оподаткуванню;
  • інформація про наявність/відсутність податкового боргу;
  • отримання інформації про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання (ППР) з можливістю його сплати.

Розділ «ПОСЛУГИ»:

  • отримання Відомостей про суми виплачених  доходів;
  • подання Облікової картки фізичної особи – платника податків (форма №1ДР);
  • подання Заяви про внесення змін до ДРФО (форма №5 ДР);
  • подання Декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка);
  • подання Заяви до Реєстру волонтерів;
  • перегляд інформації про Стан розрахунків з бюджетом та  сплата податків з використанням платіжних систем (EasyPay, iPay.ua, City24,ГЕРЦ) або через інтернет- банкінг (Сплата НБУ).

Розділ «ПОВІДОМЛЕННЯ»:

  • квитанції про результати обробки документів;
  • відомості з Державного реєстру фізичних осіб (ДРФО) – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого  податку та військового збору;
  • повідомлення про виникнення податкових зобов’язань, необхідність сплати податкового боргу;
  • листи контролюючого органу.

Розділ «РЕЄСТРИ»:

  • пошук фіскального чека для перевірки платіжних операцій;
  • пошук марки акцизного податку для перевірки легальності товарів;
  • перегляд даних реєстру платників ПДВ;
  • отримання інформації з Реєстру страхувальників;
  • отримання інформації з Реєстру платників єдиного податку;
  • отримання інформації з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Державна податкова служба  постійно працює над створенням нових сервісів для зручності і комфорту платників податків.

ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ПЛАТНИКА – ЦЕ ЗРУЧНО!

Найпопулярнішим електронним сервісом ДПС України залишається Електронний кабінет. Він забезпечує безконтактні засоби взаємодії платників податків та ДПС з використанням сучасних інформаційних технологій та надає можливість, навіть у період дії воєнного стану, реалізувати свої права та обов’язки у сфері оподаткування в режимі онлайн. Користуватися онлайн цим сервісом від ДПС можуть як юридичні, так і фізичні особи.

Кабінет складається із двох функціональних частин: загальнодоступної (відкритої) частини, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, і приватної частини (особистого кабінету).

Робота в Електронному кабінеті здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

Електронним кабінетом можна скористатись як з персональних комп’ютерів, так і зі смартпристроїв.

Робота у приватній частині Електронного кабінету відбувається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн в один із таких способів:

  • з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого надавача електронних довірчих послуг;
  • ідентифікації через id.gov.ua (MobileID та BankID);
  • за допомогою Дія Підпису, який можна отримати через мобільний застосунок «Дія»;
  • за допомогою «хмарних» КЕП: SmartID, Cloud Key, Депозит Сайн.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС

Слід зазначити, що в умовах дії воєнного стану в роботі електронних сервісів ДПС можуть встановлюватися певні обмеження, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.

Доступний та популярний електронний сервіс Е-Кабінет громадянина.

Використання цього режиму надає громадянам можливість:

  • перевірити свої реєстраційні дані та дані про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
  • переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
  • подати декларацію про майновий стан і доходи;
  • отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, подати документи, заяви про включення/внесення змін/виключення до Реєстру волонтерів, подати заяви для реєстрації/внесення змін до ДРФО.

Крім того, в режимі «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть перевірити/переглянути усі нараховані та сплачені податки, збори, платежі. В цьому режимі є можливість сплати податків за допомогою QR-коду, різноманітних платіжних систем (EasyPay, portmone.com, LiqPay, City24 тощо).

Доступ до особистої податкової інформації в режимі онлайн надає кожному платнику можливість контролювати таку інформацію та підтримувати її в актуальному стані (вчасно вносити необхідні зміни).

В Електронному кабінеті функціонує Чатбот Info TAX, де можна знайти:

  • Push повідомлення (податковий календар, квитанції, сесії, зворотній зв’язок);
  • облікові дані (реєстраційні та основні облікові дані, банківські рахунки, об’єкти оподаткування, дані з реєстрів);
  • стан розрахунків з бюджетом (стан розрахунків з бюджетом, дані про податковий борг/переплату, дані про зобов’язання майбутніх періодів);

Використання Електронного кабінету заощадить час та позбавить необхідності відвідувати Центри обслуговування платників Державних податкових інспекцій, що скоротить кількість візитів до контролюючих органів.

З метою підвищення податкової культури громадян та побудови надійної моделі взаємодії між платниками податків і державою закликаємо усіх громадян максимально користуватись послугами ДПС дистанційно, адже скориставшись онлайн-сервісами платники мають можливість отримати всю необхідну інформацію без особистих візитів до центрів обслуговування платників.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь