A A A K K K
для людей із порушенням зору
Білогірська селищна рада - територіальна громада
Хмельницька область

Мобільний застосунок для громадян "Моя податкова". Просто. Зручно. Швидко

Дата: 20.12.2023 16:18
Кількість переглядів: 67

Безкоштовний мобільний застосунок «Моя податкова» для громадян - це можливість швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви та декларації, сплачувати податки.

Застосунок «Моя податкова» можна завантажити в App Store або Google Play.

Доступ до сервісів застосунку здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням:

  • кваліфікованого електронного підпису будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг;
  • «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Мобільний застосунок «Моя податкова» має такі розділи:

Розділ «МОЇ ДАНІ»:

  • інформація про Адресу реєстрації;
  • інформація про  Об’єкти, які підлягають оподаткуванню;
  • інформація про наявність/відсутність податкового боргу;
  • отримання інформації про обов’язок сплатити суму грошового зобов’язання (ППР) з можливістю його сплати.

Розділ «ПОСЛУГИ»:

  • отримання Відомостей про суми виплачених  доходів;
  • подання Облікової картки фізичної особи – платника податків (форма №1ДР);
  • подання Заяви про внесення змін до ДРФО (форма №5 ДР);
  • подання Декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка);
  • подання Заяви до Реєстру волонтерів;
  • перегляд інформації про Стан розрахунків з бюджетом та  сплата податків з використанням платіжних систем (EasyPay, iPay.ua, City24,ГЕРЦ) або через інтернет- банкінг (Сплата НБУ).

Розділ «ПОВІДОМЛЕННЯ»:

  • квитанції про результати обробки документів;
  • відомості з Державного реєстру фізичних осіб (ДРФО) – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого  податку та військового збору;
  • повідомлення про виникнення податкових зобов’язань, необхідність сплати податкового боргу;
  • листи контролюючого органу.

Розділ «РЕЄСТРИ»:

  • пошук фіскального чека для перевірки платіжних операцій;
  • пошук марки акцизного податку для перевірки легальності товарів;
  • перегляд даних реєстру платників ПДВ;
  • отримання інформації з Реєстру страхувальників;
  • отримання інформації з Реєстру платників єдиного податку;
  • отримання інформації з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Державна податкова служба  постійно працює над створенням нових сервісів для зручності і комфорту платників податків.

ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ПЛАТНИКА – ЦЕ ЗРУЧНО!

Найпопулярнішим електронним сервісом ДПС України залишається Електронний кабінет. Він забезпечує безконтактні засоби взаємодії платників податків та ДПС з використанням сучасних інформаційних технологій та надає можливість, навіть у період дії воєнного стану, реалізувати свої права та обов’язки у сфері оподаткування в режимі онлайн. Користуватися онлайн цим сервісом від ДПС можуть як юридичні, так і фізичні особи.

Кабінет складається із двох функціональних частин: загальнодоступної (відкритої) частини, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, і приватної частини (особистого кабінету).

Робота в Електронному кабінеті здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

Електронним кабінетом можна скористатись як з персональних комп’ютерів, так і зі смартпристроїв.

Робота у приватній частині Електронного кабінету відбувається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн в один із таких способів:

  • з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого надавача електронних довірчих послуг;
  • ідентифікації через id.gov.ua (MobileID та BankID);
  • за допомогою Дія Підпису, який можна отримати через мобільний застосунок «Дія»;
  • за допомогою «хмарних» КЕП: SmartID, Cloud Key, Депозит Сайн.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС

Слід зазначити, що в умовах дії воєнного стану в роботі електронних сервісів ДПС можуть встановлюватися певні обмеження, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.

Доступний та популярний електронний сервіс Е-Кабінет громадянина.

Використання цього режиму надає громадянам можливість:

  • перевірити свої реєстраційні дані та дані про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
  • переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
  • подати декларацію про майновий стан і доходи;
  • отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, подати документи, заяви про включення/внесення змін/виключення до Реєстру волонтерів, подати заяви для реєстрації/внесення змін до ДРФО.

Крім того, в режимі «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть перевірити/переглянути усі нараховані та сплачені податки, збори, платежі. В цьому режимі є можливість сплати податків за допомогою QR-коду, різноманітних платіжних систем (EasyPay, portmone.com, LiqPay, City24 тощо).

Доступ до особистої податкової інформації в режимі онлайн надає кожному платнику можливість контролювати таку інформацію та підтримувати її в актуальному стані (вчасно вносити необхідні зміни).

В Електронному кабінеті функціонує Чатбот Info TAX, де можна знайти:

  • Push повідомлення (податковий календар, квитанції, сесії, зворотній зв’язок);
  • облікові дані (реєстраційні та основні облікові дані, банківські рахунки, об’єкти оподаткування, дані з реєстрів);
  • стан розрахунків з бюджетом (стан розрахунків з бюджетом, дані про податковий борг/переплату, дані про зобов’язання майбутніх періодів);

Використання Електронного кабінету заощадить час та позбавить необхідності відвідувати Центри обслуговування платників Державних податкових інспекцій, що скоротить кількість візитів до контролюючих органів.

З метою підвищення податкової культури громадян та побудови надійної моделі взаємодії між платниками податків і державою закликаємо усіх громадян максимально користуватись послугами ДПС дистанційно, адже скориставшись онлайн-сервісами платники мають можливість отримати всю необхідну інформацію без особистих візитів до центрів обслуговування платників.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь