Вчимося разом
Моніторингові дослідження - одна із найскладніших управлінських функцій, що реалізуються в закладах освіти. Моніторингові дослідження дають змогу відстежити не лише реальні результати освітнього процесу, а й дізнатися, наприклад, як ці результати оцінюються учнями, учителями, батьками, громадськістю. Але моніторинг може стати ефективною складовою освітньої системи закладу лише за умов, якщо педагогами буде чітко відпрацьована технологія його проведення.
Саме про це йшла мова сьогодні на управлінському практикумі, організованому відділом освіти, туризму, молоді та спорту керівниками та заступниками закладів освіти громади за участю професора кафедри менеджменту та освітніх технологій ХОІППО Сергія Білошицького. С.Білошицький проаналізував нормативно-правові акти, що регламентують проведення досліджень, чітко вибудував алгоритм підготовки локальних документів, а також поділився з власними напрацюваннями з теми та методичними доробками, автором яких є Світлана Мітягіна, методист науково-методичного центру виховної роботи, позашкільної освіти та моніторингових досліджень ХОІППО.